160211

| Postat i: 2016
0
Snart har halva torsdagen gått förbi, snart helg!
 
Måndagen blev jobb och träning. Hann även med en sväng till tandläkaren för att laga en visdomstand, men det blev att dra ut en annan visdomstand istället och återbesök om två veckor för att antingen laga eller dra den först tänkta tanden. Tror det blir att dra ut den också då man inte behöver visdomständerna samt att det inte är så säkert att det blir bra ändå!
 
Tisdag jobb, mat hos mamma och pappa, hälsa på farmor och farfar en sväng innan jag for på innebandyträningen. Gick inte alls bra då huvudet dunkade, berodde säkert på den utdragna visdomstanden!
 
Onsdag spenderades på jobbet, ovanligt! Avbokade Crossfit passet och tog en vilodag istället, ibland behöver kroppen mer vila än vad jag kanske ger den. Så åt middag i lugn och ro innan jag drog iväg och såg film. Perfekt lugn kväll :)
 
Idag, torsdag! Snart helg. Ikväll blir det innebandyträning så hoppas det går bättre idag än i tisdags. Annars blir det att städa och handla inför helgens aktiviteter :) Ser fram emot den. Hoppas det blir bra väder så kanske jag tar mig iväg och kör lite skoter på söndag.
 

- The quickest way to aquire self-confidence is to do exactly what you are afraid to do! -
Hittills till 160211





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: