160503

| Postat i: 2016
0
Tisdag och snart helg igen. Känns faktiskt som att det är fredag idag.
 
Lämnade in första delen av inlämningen av fördjupningsarbetet. Så ska nu låta den vila ett par dagar medan jag väntar på feedback. Men tro inte att jag blir ledig för det, nejdå, ska i helgen arbeta med inlämningsuppgifter.
 
I eHälsan har vi en rapport som ska skrivas på 1500-2000 ord, när jag är färdig med den är jag förhoppningsvis klar med hela den kursen så länge inlämningarna blir godkända. På måndag ska vi träffas för grupparbete med att granska gamla rapporter så ska förbereda mig inför detta så det går fort och smidigt med den inlämningsuppgiften så den lämnas in måndag också. Då är det "bara" fördjupningsarbetet kvar resten av terminen. Som jag längtar till sommaren då jag endast ska jobba heltid och hänga på Crossfit boxen ;)
 
Har ingen semester i sommar men kommer ändå kännas som att jag är ledig genom att jag bara jobbar måndag-fredag! Äntligen"
 
Jag och Angelica har även kommit överrens om att vi ska hitta på saker i sommar och inte bara sitta inomhus. Såsom grilla tillsammans, kanske käka middag i södra hamn, ta en drink ute och annat roligt som man vill göra men ingen tar tag i. Så är vi i alla fall två som hjälps åt så kommer detta bli en underbar sommar :) Kanske avslutar den med någon resa till hösten.
 
Nu ska jag strax iväg på boxen för dagens WOD:
 
A: 5 set: 1 Power Clean + 1 Hang Power Clean
B: 4 set:
8-10 Front Rack Lunge bakåt med dubbla KB
4/4 Windmills
 
C: AMRAP 16 min:
4/4 Turkish Get-up
7/7 Kosacker
5/5 Dragon Squats
 
Känner redan av gårdagens träningspass så detta kan bli intressant. Funderade där ett tag imorse varför jag hade så ont i ryggen, men det var ju träningsvärk, haha!
 
 
Bjuder på en bild från v.16 i fjällen! :) Paradiset!
Hittills till 160503





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: