160502

| Postat i: 2016
0
Måndag, andra maj, 2016. Tiden går fort när jag har roligt!
 
Våren har spenderats med jobb, innebandy, crossfit, skoter och skolan såklart. Hade semester hela vecka 16 som spenderades i fjällen med mamma och pappa. Trots semester hann jag med mycket skolarbete som gjorde att jag fick lite mindre stress i alla fall, hade inte hunnit lika mycket om jag varit hemmavid. Ihelgen tog jag med mig Angelica och for upp fredag-söndag. Fick äntligen köra till Sulitelma grottan :) Kul att vädret även blev bra trots det sämre föret som blivit sedan bara veckan innan.
 
Nu är jag hemma tills onsdag eftermiddag då vi åker upp för sista gången denna säsongen. Blir även då att göra skolarbete, men det är lika bra så jag inte stressar upp mig allt för mycket.
 
Dock är det jobbigt då träningen har hamnat lite efter, haha, orken försvinner fort.
 
Dagens WOD:

A: Single Leg Deadlift 4×6-8/sida. 10kg x 2 hantlar.

B: Goodmornings 3×8-10 @40×1. 30kg.

C: 4 varv:
8-10 Suitcase deadlift/sida. 16kg KB.
8-10 Death marches/sida. 16 kg KB.
30/30 sek Single arm front rack hold. 16kg KB.
vila 90 sek

 
Hittills till 160502





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: