131023

| Postat i: 2013
0
Vill börja med att gratta min älskade farmor som fyller 77år idag :) Grattis!
 
Fullt upp som vanligt under veckorna igen, härligt! Igår var jag ledig och gjorde bort lite ärenden, glömde dock hämta ut pengar inför resan, ops. Hade även min första träningsmatch (lagets andra) mot p00. Resultaten är inte viktiga utan vi fick möta ett lag med högt tempo som är bra träning inför fredagens match. NU KÖR VI!
 
Idag var det jobb på agendan. Sedan åkte jag iväg och skänkte fem påsar med kläder och skor till Humana Sverige - dagens goda gärning. Handlade och pantade på Coop. Har sedan bytt knoppar i köket, sytt ny köksgardin och packat färdigt (läs: nästan) resväskan. Helt sjukt att vi åker på söndag - har inte fattat det ännu.
 
Nu håller jag på att ladda mobilen med musik som ska lyssnas på under kommande vecka. Efter jag är klar blir det god natt. Full rulle imorgon också :)
 
 
Hittills till 131023





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: