160201

| Postat i: 2016
0
Jobbade min sista kväll på Munkberga i fredags, sedan har jag haft semester i helgen :)
 
Spenderade lördagen i Luleå först med match mot Stil, vinst med 12-4, och sedan mat och en sväng på stan med mamma, moster och lill-kusin som varit och sett vår match. Hittade inget på stan men jag var inte så shoppingsugen just då, mest slut efter matchen och träningsvärk från veckans träningar.
 
På kvällen var jag hos Linkan och Linnea med Vickan, Nicke, Daniel och Emma där vi spelade spel. Många nya spel som dock gjorde att man blev trött i huvudet med alla nya regler. Men hädanefter ska vi spela ett nytt spel per gång och börja kvällen med det spelet, så man orkar komma ihåg alla regler :)
 
Söndagen var jag mest hemma och slöade med lunch på tre kronor och några filmer i soffan. Kvällens innebandyträning blev inställd och kan erkänna att jag tyckte det var skönt med en träningsfri dag, har blivit mycket träning på senaste tiden. Tränade alla dagar förutom igår förra veckan. Denna vecka blir det träning alla dagar förutom fredag och lördag då vi drar ett gäng till Kåbban :)
 
Idag har jag gjort min första dag som anställd Vårdadministratör på sjukhuset, känns väl inte sådär märkvärdigt just nu då jag varit här sedan i oktober. Kommer bli svårt att vänja mig med att inte jobba några kvällar och helger till en början, men som jag har längtat till att få slippa det. Och inte missa saker på helgerna bara för att jag jobbar, utan nu kan jag välja om jag vill vara med eller inte ;)
 
Nu ska jag till byn för att käka middag hos farmor och farfar. Sedan blir det att umgås med mamma och pappa innan jag ska träna Crossfit ikväll.
 
Ha en bra fortsatt dag!
 

- Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right! -
Hittills till 160201





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: