160203

| Postat i: 2016
0
Har en grym träningsvärk efter måndagens pass med Tobbe på Crossfit, kan nästan inte sträcka ut armarna och låren börjar också göra sig påminda. Hjälpte ju inte riktigt heller med att vi körde olika stafetter igår på innebandyträningen, fast kanske hade varit värre om jag inte tränat igår.
 
Nu är jag inne på min tredje dag som anställd Vårdadministratör på sjukhuset, dagarna går fort då vi har massor att göra. Samtidigt som vi jobbar hårt med gamla diktat gör läkarna nya! Men det är kul :) Har även lämnat in för semester i vår så jag tar mig iväg till fjällen, hoppas bara det fungerar bra med skolan. Att vi inte har massa obligatoriska saker man måste närvara på då internet inte är det bästa där uppe :)
 
Idag är det ju då såklart först jobb, Crossfit och handling till helgens bravader i Kåbban. Ska bli så kul att fara iväg en helg med party och skoter! Sedan ikväll ska jag nog iväg och se film, hoppas inte på skräck, haha!
 
Nedan ser ni dagens WOD, perfekt för mina ömma armar och ben ;)
 
 
 
Hittills till 160203





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: