160126

| Postat i: 2016
0
Blir långt mellan gångerna jag skriver, händer så mycket i mitt liv nu som jag inte heller riktigt vill skriva här ;)
 
Idag jobbade jag mitt näst sista pass på Munkberga, sista blir fredagkväll då jag fick semester ihelgen. Lycklig tjej! Nu kommer det dröja tills nästa gång jag jobbar kväll eller helg, förhoppningsvis :)
 
Efter jobbet plockade jag upp Sara för att fara till hemmings och köra skoter. Skulle köra till Jävre men blev lite vild så vi vände tillbaka och körde en sväng via Blåsmark innan vi körde hem igen. Är ju ute efter mil på skotern för att hinna köra in den innan vi drar till fjällen. Har 72% kvar att köra, bara gasa på alltså!
 
På morgonen var det inte alls fint väder då det kom blötsnö, men när vi väl for iväg blev det uppehåll och sol. Riktigt fint väder blev det. Nedan ser ni bilder från dagen :)
 
Kvällen har jag sedan spenderat på sporthallen för innebandyträning, ändrade tider nu då det är SM och norrmalmia är upptagen. Så lite senare träningar som resulterar i att jag är alldeles för pigg efteråt för att kunna somna i tid :/ Men men, sova kan man göra sen!
 
Nu ska jag packa ihop väskan för morgondagens praktikdag, sedan försöka somna :) Godnatt!
 
 
Hittills till 160126





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: